Friday 24 June 2011

It's FRIDAY. WOHOOO !!!

Hi guys,

Wait till ye's see this. De ye's remember the bridge that I wis talkin aboot, the one that changes colour ? Well, me and the big man we're takin a few photies the other night when it was dark, and we saw this..



Look at the brilliant colours guys ! It changes all the time, so I'll have to take another picture when it changes. What other colours do you think it turns into ?



It's been very rainy down here in the Newcastle guys, so I havn't been out too much. The big man's been in the classroom for all of the days, so I've been looking after the hoose. But guess whit !! The big man let me cook his dinner this evenin !! Brilliant. Dae ye want to see some pics o me cookin in the kitchen ?



Before ah started, the big man said "TIME FOR COFFEE !!" So here's me hain a big cup o coffee afore I started tae cook ! Coffee's magic, coz it gives ye loads o energy. Braw !! Here we go, time tae cook. First we have tae add the oil tae the pan..



Next, comes the turkey. I've got tae stirr it all aboot or it'll stick and burn !! Nae braw..



I hid tae put somthin else in after the turkey. Can you see whit I've put in the pan guys ?




I cooked a tattie and a tree, then it was ready for the big man tae eat it all up. But while he was makin a drink, I had a bit o his tattie. It was well yummy !! Noo I'm a big fat cat and I've had enough food. I dinnie even hae room for a treat !







The big man loved his dinner, so I got a big hug fae him. Awwww.. He's a wee bit spikey though, so I think he needs tae cut doon his beard a bit...



Tomorrow guys, I'm goin tae the gym with the big man !! Yeahh. I'm goin tae do some extacises and do the weights too. I'll get the big man tae take some pics o me doin the weights, and I'll speak tae ye's the morra.

Lots o' love

Ginger xx


No comments:

Post a Comment