Saturday 18 June 2011

I've slept for two days man !!

Mornin weans and mummy !! Yu'll never guess. I've been sleeping fur two whole days ! That's mair than O' Mally sleeps !!The big man went tae work and everythin, but i wis well knackered so I stayed in the cosy bed ! I had so much room coz I wis in the bed all by maself. It was wicked man ! I had a really good day once I got up, becuase the big man took me to the classroom for grown ups.

I had a great time in the grown up classroom, but I didnae really understand what the teacher wis talkin aboot. The big man asked the teacher if I could teach the class for a while, so I did..

I even got to have a wee shot on the teachers laptop, so I went on and read Monkey's blog. It looks like him and the weans are havin a braw time in Castletoon ! I didnae really know whit tae say to the class, so I read them all the blog. They thought it was top, and I even got a big roond o' applause for sharin Monkey's adventures. Ace man !! Aw, these Newcastlers pure love me by the way :-) They liked me that much, I was even given a bit o paper so that I caould do some drawin !!

We got home after the classes, and went for a wee walk doon by the river. I saw pure hunners o stuff like boats, a big glass greenhoose, and a massive bridge. The pavement was well busy with people takin photies, so the big man took a few of me..

I was pretty tired after all the poties, so the big man took me back home and tucked me up in bed. I really fancied listnin tae some tunes though, so the big man let me listen tae some in bed !! He's well nice tae me isnt he..

OK guys, thats me off for a snoozie now. Speak tae yez later. xxxx

No comments:

Post a Comment